neděle 4. října 2015

Běh kolem Lužnice

Zřejmě poslední běžecký závod před odletem na Hawai měřil lehce přes osm kilometrů a běželo se v hezkém prostředí kolem řeky Lužnice ve Veselí. Vesměs rovinatá trať, ale nedá se říci, že snadná. Spousta ostrých zatáček, místy písek, devětkrát přes lávky. Běžet těsně za někým a šetřit síly se téměř nedalo.
Na startu se sešli nejlepší běžci na jihu - Roman Budil ml. a Jiří Csirik, se kterými jsem držel tempo pouze první dva kilometry. Postupně se vytvářely mezery mezi všemi závodníky a kolem pátého kilometru jsem získával na čtvrtého asi patnáct sekund. Závod mi v tu chvíli již moc nechutnal a začala mě trochu tahat stehna, jako následek MTB tréninků v posledních dvou dnech. Nic zajímavého se i přesto nakonec nestalo a doběhl jsem si s tímto náskokem pro vydřené třetí místo. Čas 28:09.
Původně jsem jel do Veselí kvalitně potrénovat, ale závod překonal mé očekávání. Takhle kvalitní to snad ani být nemuselo...
Moje dcera Nina opět zvítězila na trati 200m a zůstává tak pro letošek neporažena. Snad jí to nevleze do hlavy...
Pár fotek z tohoto dne.
1.Csirik, 2.Budil, 3.Zajíc, 4.Lebeda

Žádné komentáře:

Okomentovat