neděle 1. listopadu 2015

Nejrychlejší z české výpravy

Na úvod je třeba připomenout, že počasí se opravdu zlepšovalo natolik, že příboje jsme se nemuseli obávat. Ne, že by to byl úplný rybník, ale Pacifik nám dnes ukázal svou klidnou tvář. Z vody jsem lezl poměrně vepředu. V depu jsem strávil delší dobu než bych chtěl. Nechtěl jsem nic podcenit. Oproti mým zvyklostem jsem si vezl i náhradní duši pro případ defektu. Celá trať cyklistiky měřila pouhých 32km, ale téměř jsem se nevešel pod dvě hodiny. Rovné úseky zde v podstatě nebyly. Chtělo se mi závodit, a tak jsem za to bral od první míle. Bohužel hned na té druhé jsem se podíval velmi zblízka do lesa, když jsem neodhadl zatáčku a šel přes řídítka. To mě trochu uklidnilo. Nahoře to bylo fajn. Pak přišly rychlé sjezdy, kde mě předjely desítky závodníků. Ve výjezdech jsem jim to částečně vracel. Druhé depo opět velmi pomalé. Rozběhl jsem se velmi rozvážně, abych ve druhé polovině předběhl velkou spoustu soupeřů. Vedro bylo nesnesitelné. Občerstvovačky téměř na každé míli mě držely při životě. Posledních tři sta metrů v písku po pláži a je to. Lei kolem krku a úleva. Celkový čas a časy jednotlivých úseků jsou zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat