sobota 7. listopadu 2015

Zpátky doma

Užívat si únavu po závodě a lenošit na pláži.... Tak to asi ne. Umýt kolo i sebe, dobře se najíst a hodně se najíst a hodně se napít, dojet na hotel, dát se dohromady a vyrazit zpět na závěrečný večírek. Hotel Ritz Carlton Kapalua nás pohostil velkolepě a šou, kterou rozjeli moderátoři společně se závodníky byla také fajn.
Další den jsem se poprvé neprobudil před šestou hodinou. Zabalení věcí na cestu zpět, včetně kola, je vždy jednodušší a rychlejší. Krátký výlet do krásných údolí ve vnitrozemí, poslední koupání ve vlnách a poslední pohledy na korály obklopené barevnými rybkami a šup na letiště.
Odlet pozdě večer. Brzo ráno v L.A. Tady jsme si několikahodinové čekání zkrátili výletem do Hollywoodu. Chodník plný hvězd, podbízejících se prodavačů čehokoli a bezdomovců mě opravdu moc nenadchl.
V podvečer odlet do Londýna. A z pondělí je najednou středa večer a my sedíme ve vlastním autě (s manuální převodovkou) na parkovišti na Ruzyni a máme zimní bundy a čepice. A máme i všechna svoje zavazadla. Po pár kilometrech si já i auto zvykáme na opětovné používání spojky a usínáme pozdě večer již ve svých postýlkách, doma v Nové Bystřici.
Ještě jednou děkuji všem vpravo uvedeným sponzorům i lidičkám, kteří mi drželi palce a sledovali, co se děje na druhém konci světa. Opravdu jsem byl překvapen, kolik vás je.
DÍKY.

Žádné komentáře:

Okomentovat