neděle 12. června 2016

Pozdní zahájení závodní sezóny

Po kvalitní rekonvalescenci, rehabilitaci a prvních trénincích jsem se odvážil také na první závody. Koncem května to byl MTB maraton O pohár Barchanu v krásné krajině nedaleko Jemnice se solidním převýšením díky údolí Moravské Dyje. První polovinu jsem i přes tvrdý dopad na asfalt (klacek v drátech předního kola) zvládl dobře, ale v té druhé se projevil tréninkový deficit. Po padesáti kilometrech a dvou hodinách to bylo osmé místo v kategorii a téměř dvacetiminutová ztráta na prvního.
Začátkem června mi koleno už dovolovalo poměrně svižně běhat, a tak jsem se rozhodl zkusit první triatlon. V sobotu 11.6. to byl MTB triatlon Třeboň, kde se v pěkné, leč rovinaté krajině jelo kolem Světa, plavalo ve Světě a běhalo v parku u Lázní Aurora. Ve vodě jsem si vytvořil solidní náskok, který jsem udržoval po celý závod a doběhl jsem první s dvouminutovým náskokem na Erika Lorence (také někdejší účastník Xterra Hawaii).
Večer jsem se necítil nějak příliš unavený, a tak jsem druhý den vyrazil do Trhových Svin. Tady se konalo mistrovství Jihočeského kraje ve sprint triatlonu. Vzdálenosti tedy podobné jako v sobotu (0,6-25-6km), ale tentokrát na silničním kole. Díky nepovedenému plavání jsem musel dupat do pedálů a dotahovat ty nejlepší. Nakonec nás do depa přijelo pět. Vyběhl jsem na prvním místě s Janem Trutnou. Ten mi ovšem svým tempem v prvním kopci naznačil, že není jen o dvacet let mladší, ale také mu to lépe běhá. Celkově tedy druhé místo a vítězství v kategorii nad třicet let.
Hlavní je, že noha začíná fungovat dle mých představ. Pokud bude další příprava probíhat tak, jak má, rád bych o prázdninách zajel nějakou pěknou Xterru a zkusil se kvalifikovat na MS. Pro tento rok je to Austrálie.
Za námi je vidět první cena - Kia na víkend s plnou nádrží. 

Žádné komentáře:

Okomentovat