sobota 16. července 2016

Další vítězství v Jihočeském poháru

Větší polovinu triatlonové sezony již máme za sebou a vypadá to, že vzhledem k zimní pooperační pauze, bude i úspěšná. Zatím se držím zpátky a závodím pouze "u nás", na jihu, ale v srpnu se již chystám za hranice našeho regionu. Dnešní závod na Hlincové Hoře na rybníku Mrhal byl terénním triatlonem. Ve vodě jsem se držel s Lukášem Novým, který ale nejevil větší zájem jet se mnou na kole. Vzhledem k deštivému týdnu jsme byli pěkně zablácení a mokří. Po kole na mě hlavní favorit - Honza Hron ztrácel již dvě minuty a bylo jasné, že pokud mi totálně nedojde, tak mě nemůže ohrozit. Běh se mi také poměrně vydařil a v cíli jsem si udržel náskok minuty a půl. Mezi ženami zvítězila naše nejlepší ironwoman Petra Krejčová. Kromě tradičních polibků při dekorování nám byla štědrým mecenášem předána i pěkná finanční odměna (viz foto).
Zajímavý článek se zajímavým názvem si můžete přečíst zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat