sobota 27. srpna 2016

Terénní triatlony a celkové vítězství v Jihočeském poháru

O poslední červencové sobotě se konal hezký terénní triatlon ve Žďáře nad Sázavou. Jednalo se o pohárový závod Xtrail Vysočina, součást Jihomoravské triatlonové ligy. Po solidním výkonu ve všech disciplínách jsem doběhl před druhým Martinem Hanáčkem o téměř dvě minuty dříve. Celý článek si můžete přečíst zde.
O čtrnáct dní později jsem se zúčastnil dalšího terénního triatlonu na Vysočině. V Pávově u Jihlavy (půl kilometru plavání, třicet kilometrů na horském kole a osm kilometrů běhu v terénu) jsem nestačil  pouze na borce z Ekol Teamu Tomáše Kroupu. Výsledky.
Další víkend už jsem cítil, že chybějící jarní cyklistické kilometry jsem dohnal, a tak jsem si troufl na dvojzávod na Lipně. V sobotu se konal Český pohár na tratích sprinttriatlonu. Po skvělém plavání jsem zjistil, že mi to z nějakého důvodu nejede do kopce a postupně jsem se propadal. Mezi českou špičkou jsem tedy vyhořel. Výsledky.
Druhý den se na stejných vzdálenostech konal další závod Jihočeského poháru. Po deštivém ránu se mi vrátila chuť závodit i forma a s přehledem vedoucího závodníka celého poháru jsem zvítězil i zde. Výsledky.
Tím jsem po čtyřech vítězstvích a jednom druhém místu nasbíral tolik bodů, že mě již nikdo nemohl o celkové vítězství v celém seriálu připravit ani na posledním závodě.
Závěrem srpna jsem již cítil určitou únavu z triatlonů, a tak jsem se rozhodl pro MTB maraton pod Landštejnem. Náročných, ale rychlých 57km jsem zvládl dle svých představ a s celkovým třináctým místem a šestým v kategorii jsem velmi spokojen. Je vždy velmi příjemné zazávodit si takříkajíc "za barákem." Výsledky.
V září bych rád absolvoval nějaké duatlony a postupně přeladil do běžeckého podzimu.

Žádné komentáře:

Okomentovat