sobota 11. března 2017

Poslední zimní týden se vydařil

Zakončení zimní sezóny se vydařilo. Na Šumavském skimaratonu jsem dojel celkově třetí a druhý v kategorii, na čemž měl částečnou zásluhu také skvělý Rossignol servis. Kromě součástí seriálu Stopa pro život se jednalo také o mezinárodní závod zařazený do série Euroloppet a na startu nás stálo více než tři sta. Trať byla převážně dobře připravená a rozměklá pouze po sjezdu z Pramene Vltavy, kde už jsem po nástupu na Černé hoře bojoval pouze s jedním soupeřem. Díky stupňovanému závěru jsem nakonec za druhým Davidem Šrůtkem zaostal o pouhých deset sekund. Rossignol měl na první březnovou sobotu volné místo ve svém týmu, a tak jsem mohl jeho špičkový servis využít ještě jednou na Krkonošské 70, posledním díle Stopy pro život. V závodě jednotlivců na nás čekala 50km trať s tradičním více než desetikilometrovým stoupáním hned po startu. Sluníčko udělalo se sněhem své. Ukázalo se také, že rychlejší tratě mi vyhovují více. Za vítězným Davidem Šrůtkem jsem tentokrát zaostal o dost více a byl jsem rád za třetí místo v kategorii, když jsem o pouhé tři minuty předběhl olympionika a skvělého sporťáka Ondřeje Synka.
Zimní sezonu tedy hodnotím velmi kladně a věřím, že se mi podaří prodat naběhané kilometry v bazénu na kole i v běhu. Budu opět rád za jakoukoliv podporu při kvalifikaci na MS v terénním triatlonu.

Žádné komentáře:

Okomentovat