středa 31. května 2017

A bylo jaro....

Oproti předchozím letům jsem se letos rozhodl se závodními starty více šetřit. Šetřit totiž potřebují také moje kolena. Vynechal jsem tedy přípravné běžecké závody, které obvykle v dubnu absolvuji a vrhl se rovnou do prvního Jihočeského triatlonu v Prachaticích. Jedná se o dost krátký závod. Přesto je dost náročný svým převýšením s cílem na Libíně. Po plavání v bazénu jsem příliš spokojen nebyl, ale na prvním kilometru horského kola jsem se dostal do čela a postupně si vytvořil natolik solidní náskok, abych mohl "v klidu" doběhnout až k rozhledně. Organizátoři, závodníci i fanoušci vytvořili opět pěknou a příjemnou atmosféru a překvapivě přálo i počasí.
Druhým podnikem Jihočeské série byl o druhém květnovém víkendu duatlon v Tálíně, mistrovství kraje. Na startu se sešla kvalitnější konkurence než v Prachaticích, a tak jsem se po prvním běhu držel kolem pátého místa s malou ztrátou na nejrychlejší. Rychlé depo mě posunulo na špic, kde jsem si vytvořil v prudkém stoupání asi dvacetisekundový náskok. Ve sjezdu a v druhém okruhu kola mi dělal společnost Robin Hyšpler z Prodoli Racing Teamu, a tak jsme poodjeli mému největšímu konkurentovi Janu Hronovi. Na závěrečném čtyřkilometrovém běhu jsem musel hodně chvátat abych z původního třináctivteřinového náskoku uhájil alespoň vteřin pět.
Hned druhý den jsem si vyzkoušel, jestli ještě stačím klukům, co běhají na dráze. V J.Hradci se konal krajský přebor družstev v atletice, a tak jsem si zaběhl trojku. Běželo se svižně (1.km - 3:11). Na poslední třístovce jsem už nestačil Josefu Soukupovi ani vítěznému Jiřimu Csirikovi. Cílový čas 9:54 mě přesto potěšil.
Výsledky z Prachatic jsou zde.
Výsledky z Tálína jsou zde.
Další hezký závod, na který se chystám, je Triatlon Třeboň, 10.6., kde budu obhajovat.


Žádné komentáře:

Okomentovat